بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یک روز خوب با دوستان

تقریبا 2 هفته پیش چندتا از دوستان برای بعد از پروژه ها یه برنامه ی عالی برای توچال ریختن

 و ما هم بسی استقبال نمودیم و یه گروه 10 نفری رفتیم به دل توچال .

خیلی خوش گذشت خیلییییییییییییییییییییییییییییی یعنی هرچی بگم کم گفتم.

اولش که رسیدیم داشت برف میومد.

همون اول یه صبحانه ی دسته جمعی خیلی عالی خوردیم. 

 خیلی چسبید مخصوصا با نون سنگگ تازه . 

با تشکر از تلاش های بی وقفه مهسا همیشه مادر خرج این برنامه ها 

فقط نمیدونم چرا قسمت نمیشد من با صبحانه ام چای بخورم  آخه هر بار که واسه من چای می ریختن به دلیل کمبود جا می ذاشتمش جلوی یکی از دوستان و اون طفلی هم هی حواسش پرت میشد از لیوان دم دستش چای می خورد

یه پیاده روی دسته جمعی تا خود ایستگاه 8  خب حالا یه کوچولو کمتر  

یعنی وقتی اومدیم برگردیم مگه راه تموم می شد ، 

ساعت ها طول کشید تا ما از دور یه کور سویی از مکان اولیه مون رو ببینیم 

یه عالمه عکس یادگاری از زیباترین و مهمترین و هیجان انگیز ترین عناصر طبیعت اونجا  

یه ناهار دست جمعی با اندکی ویبره   

عوضش دیگه نیاز به جویدن نبود  دهنمون حالت جویدن خودکار داشت 

یه چای دبش تو سرما آخ که چقدر می چسبه 

دوباره پیاده روی برگشت تا پائین

یه میان وعده با کلی میوه و لواشک ترررررررررررررررررررررش 

و دوباره برگشت به خونه

با تشکر از زهرای خوبم که همش حواسش به من و بحث های پیرامون این قضیه بود 

 یه روز سرد برفی در کنار بهترین دوستات توی یه جمع گرم وصمیمی میشه یکی از بهترین خاطرات زندگیت  



نظرات 8 + ارسال نظر
خیال شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:06

سلام گلنوشـــــــــــی
خوش بحالتون رفتید برف بازی
فکر کنم ما هفته دوم بهمن قرار داشته باشیم
از بس که بچه هامون تنبلن
وااااااااااااااااااای که میمیرم برا این جمعهای دوستانه و سفرهای اینجورییییییییی
مگه میشه تو این جمعها و میون دوستان به عادم! خوش نگذره
مخصوصا بازیهای دسته جمعی
پَ تا مدتها شارژ داری
من که شارژم رفته حسابی! تازه تازگیا آنتن هم نمیدم!!!
محفل دوستانتون همیشه گرم و صمیمی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به بههههههههههههههههههه خیال بی خیال قبلا خودمون
چه عجججججججججججججججججججججججججب کلیک روی لینک وبلاگ ما گذاشتیییییییییییییییییییییییییی
اونجوری که باید برف بازی نکردیم ...
دیگه خیلی نزدیک عید شد که ولی انشاء الله برف باشه
برنامه رو بندازین یه هفته جلوتررررررررر خب
آره واقعاااااااااااااااااا عالیههههههههههههههههههههههه
مخصوصا با کی کی کجا =))
آره اصن 4 تا خط دارم اون خط آخریم از اوناست که حالا حالاها خالی نمیشه
یه دور ریست کن آنتنت بر میگرده
همچنییییییییییییییییییییییییییییین بیشتر تر :*
انشاء الله با جمع دوستانه تون برید و فول شارژ برگردین
طبیعت خدا کنار دوستا یه انرژی دو چندان به آدم میده

مهسا شنبه 28 دی 1392 ساعت 16:38

مامانی قرار بود 10 تا باشیم ولی 8 تا بودیماااااا
من موز نخوردم چرااااااااااااااا؟؟؟ من عاشق موز با نمکم(که فقط اینجور جاها که پیش دستی کمه می شه خورد وگرنه آدمو مسخره می کنن)
هی به آدم می گین برو دستمال بیار اینجوری میشه دیگه!!!
در ضمن من که این بار مادر خرج نبودم!!! گلنوش مطمئنی با ما اومدی؟؟؟
من حس کردم اینی که با ما اومده اذیت کردنش زیاد حال نمیده و مث گلنوش نیستاااا
خب تو که عکس منظره گذاشتی حداقل اونی که JM کوچولو بود رو میذاشتی دیگه!!

آره می دونم گفتم جاشون رو خالی نگه دارم
اتفاقا من کلی اشاره کردم الان موزش نمکی میشه =))
تازه کیوی و پرتقالم خورده بود بهش اصن نمیدونی چه طعمی داشت
وای مهسا =))
=)) وای نمیتونم بقیه جوابو بدم =))
حالا ایشالا دفعه بعد فقط موز و خیار میاریم به یه پیش دستی شکسته که موزاش حسابی نمکی بشه
من که هی میگفتم دستمال اون وسطه همه سرشون گرم شه
خب حالا یه دفعه مادر خرج نبودی قرار نمیشه یه یادی ازت نکنیم که یعنی من هربار یاد اون خوابگاه میفتم از خنده میمیرم
نه من روحم با یکی دیگه عوض شده بود
تا نغمه هست دیگه گلنوش آزاری صفایی نداره که
بعله خب تو که از اون بیشتر از ما عکس گرفتی :| ما 2 ساعت ژست گرفتیم میگه سرشو بگیر بالا چشماش بیفته :| حالا الان میبینیم ما اصن تو عکسه نیستیم :|
نداشتمش که! من به جز اینا اصلا از اون روز عکس ندارم فقط همین 2 تا بود که گذاشتم ...
اگه داشتم که اون وال ای رو میذاشتم
میخوای فیلمه بازیمونو بذارم

مهسا شنبه 28 دی 1392 ساعت 19:36

اگه می خوای جاشونو خالی نگهداری حداقل اون دو نفر دیگه رو هم بگو دیگه! 12 نفر بودیم که 4 تامون نبودیم
مث چیتگر که من واسه 8نفر غذا گرفتم 2 تاتون که نیومدین هانی هم که الویه ی بیرون نمی خوره! مجبور شدیم 5تایی اون همه الویه خوردیم
من فقط فهمیدم کیویا نباید نمکی بشن ولی موزا رو یادم نیس اصلا
خوابگاه رو که همه ی خوراکیاشو خوردیم. ولی چیتگر یه عالمه اش موند
گلنوش آزاری در همه حال صفا داره عزیزم خودتو دست کم نگیر مامانی
راجع به عکسا هم که خب اون بچه ته تغاریه نمیشه ازش کم عکس بگیرم خب
اُه اُه نه مامانی نمی خواد چیزی بذاری! ما آبرو داریم

خب من فقط در جریان 2 نفر دیگه بودم فرزانه و مهسا!!
حالا هم جا خالی کردم هم خالی نکردم این وسط مسطا
چیتگر مگه به جز من کی نیومده بود؟
خوشم میاد من کلا در جریان نیستما
توام که بخوای واسه 8 نفر بگیری کولاک میکنی
خوابگاه رو که همون ثانیه اول خوردیم دیگه تا صبح آذوقه نداشتیم یه بیسکوییت مادر بود میزدیم تو آبجوش
نههههههههههههههههه کی گفته ؟
گلنوش آزاری دیگه بی مزه شده من خودم در جریانم
اون موقع که من ته تغاری بودم چرا هی ازم عکس نمی گرفتی
حیف شد عکسام ناقص بود
حالا نه اینکه اون موقع که عکس می گرفتیم همه داشتن از ویو انتخاب شده لذت می بردن اینجا که کلا خودمونیم با عکسه حالم می کنیم

هانیه سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 12:38

خیلی خوش گذشت! کلی هم عکس قشنگ همه تون دست من دارین که جاتون خالی خودم هی می شینم نیگاشون می کنم تا به شماها برسه عکسا مزه ش رفته ها ها ها ها

آرهههههههههه خعلییییییییییییییییییییییییی
والا همه رو برده واسه خودش منم موخوااااااااااااااااااام
رنگش ممکنه رفته باشه اما مزه ش نه
تو هرچی میخوای عکسا رو نگاه کن فقط بی زحمت یه کپی ای بک آپی چیزی بگی دستم خورد پاک شد :|
دفعه بعد رفتی خونه دیدی دوربینت نیست تعجب نکنیا

کلی عکس و فیلم دستت داریم تولد خودت جشن نغمه توچال تولد هانیه ... اوووووووووووووووه

مهسا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 14:54

مصیبت وارده رو به شما و خانواده ی محترم تسلیت عرض می کنم
ایشاللا تو شادیام جبران کنین


مامان امیدوارم هیچ وقت نیاز نباشه تو سختیا کسی رو دلداری بدی استعدادت تو شادیا بیشتره :|
ایشااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هانیه چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:58

بچه ها منو ببخشید
دوربینم حواسم نبود هرچی توش عکس از شما داشتم پاک کردم و همچنین کامپیوترم رو و همچنین هاردم رو ...

:|
هرچی عکس از شما داشتم == غرض ورزی
هانیه ببخشید زهرا همه فیلم های سوکش پاک شده

ریحون سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 03:02

میخونم اما نمیدونم چرا نمیتونم کامنت بزارم...:(

همین که می خونی یه دنیا ارزش دارههههههههههه
مرسی دوستمممممممممممممم

هانیه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 17:02

فدا سرت


اما ما فدای سرت و اینا نداریمااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد