بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عمومی

ههعععععععععععععععععععی امروز امتحان آخرین عمومی دوره لیسانسم و به قول مهسا اولین امتحان آخرین ترم فردم بود 

یعنی بدترین عمومی ای که تا حالا خونده بودم این درس بود

 با هر صفحه یه روز از عمرم کم شد 

دیگه آخراش روحم پرواز کرد کتابو دادم داداشم میخوند واسم میگفت 

ولی خیلی خوبه تاثیرش از خوندن بیشتره چون من دیگه چشمم کلمات کتابو نمیدید عملا و چقدر متن کتاب بد بود

و یه چیزی اون 1 ساعت مرور صبح قبل از امتحان تو بی آر تی در حال  حرکت و له شدن تاثیرش از یه هفته خوندنم بیشتره 

میگین نه امتحان کنید 

نظرات 9 + ارسال نظر
جیتو شنبه 7 دی 1392 ساعت 21:50 http://onlypictures.blogsky.com

خاله به حرفای این مهسا گوش نده اون همزمان مازوخیسم و سادیسم داره
هی می خواد همه چیز رو تبدیل به شکنجه کنه
از این زاویه نگاه کن که دیگه تااااااااااااااااااااااااااااا آخر عمرت عمومی نداری
یعنی حتی از پایان دبیرستان و پیش دانشگاهی هم بهتره چون اون موقع هنوز عمومی ها تموم نشده بود اما الان دیگه تموم شد(خاله با این وضع درس خوندن تو و این تاکید من که دیگه عمومی نداری .... هیچی اصن ... مثبت فکر کن)
اما خااااااااااااااااااااااااااااااااله
با امتحان گرافیک 2 ما و واسه تو مهندسی اینترنت چی کار کنیم که آخرین اختصاصی هان
خااااااااااااااااله امنیت شبکه آخرین درسمون با اون استاده ناشناخته بود
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله جلسه آخر هوش یادته
دیدی! پس دیگه به حرف مهسا گوش نده اون همه ش چیزای غمگین میگه
البته شما همچین آخرین عمومیت هم نبوداااا
باور کن اون درس اسمشو نبر هم اصلا اختصاصی نیست
نمی دونم چرا هیچکس اونو به رسمیت نمیشناسه
خالــــــــــــــــــــــــــــــــه یادته یه زمانی ترم 1 بودیم فارسی عمومی داشتیم؟؟یادش به خیر... چه زود گذشت خاااااااااله
خوبی خاله؟؟


به مهسا بگم به اکسلم انقلابم اضافه کنه
من گرافیک 2 میخوااااااااااااااااااااام
دیگه نمیتونم از نهایت شخصیت استاد خوبمون نابود بشممممممم
اون که بهتتتتتتتتتتتتتتتتتترررررررر بعدشم میندازمون ترم بعدم یه چی ارائه میده قسمت میشه ( اینو گفتم که دیگه صد درصد ) ولی حالا که اینو گفتم پروژمون میفته با اون تا آخرش با خودشییم وای باز افتادم تو لوپ
اون که از صدتا درس اختصاصیم اختصاصی تره
یعنی من عاشق این کامنت شادتمممممممم
آره تازههههه امتحان اندیشه و فارسیمون تو یه روز بووووود
شاید باورت نشه اینو مهسا یاد من انداخت

خوبی خواهرزاده

مهسا شنبه 7 دی 1392 ساعت 23:05

خب نترسون آدمو
الان اون بیچاره هایی که هنوز این درس رو پاس نکردن می ترسن خوووووو


نه مامانی ترس نداره اسمارو اگه با یه اسم دیگه map کنی سریع همشو میخونی تموم میشه
فوقش یه شب تا صبح ضجر میکشی تموم میشه ( از اونجایی که ما در طول ترم درسامونو خوب میخونیم )

p.t یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 12:51

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممم
تبریک ...تبریک ... چه قالب قشنگی ... چه سیبهای سبز و خوشمزه ای .... خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی هم عالی ...

معاون مچکریم... معاون مچکریم...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چشمات قشنگ میبینههههه

البته تو وبلاگ رئیس از معاون تشکر بشه حکمش تبعیده گفتم که گفته باشم

بلی بلی بلی سپاس

مهسا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 20:03

اصلا نگران نباش گلنوش! من که جلسه ی آخر گرافیک و محاسبات نمی تونستم بیام زهرا گفت این دیگه آخرین جلسه ی با این استاده و داری از دست می دی و ....
یعنی یه کاری کرد مدیرگروه بدون اینکه کسی چیزی بهش بگه یهو خواب نما شد و علاوه بر این که یه درس اختیاری از اون استاد ارائه داد یه درس هم با اون استاد واسه ارشدا ارائه داد که کسی خدایی نکرده به آمپاس نخوره و نتونه با این استاد برداره
راجع به آخرین عمومی هم اگه ارشد بری آزاد باید وصیت نامه ی امام رو بخونی که یهو می بینی از این ترم می گن اصلا تو کارشناسی حتما همه باید اینو بخونن و....
راجع به مپ کردن اسما هم، سید از خودمون بود می شد براش اسمای مپ شده رو نوشت ولی اونی که قراره انقلاب باهاش وردارم که دیگه از خودمون نیست!! آخه متاسفانه من اسمای اصلی رو فراموش می کنم و فقط همین مپ شده ها رو یادم می مونه
در ضمن من گفته بودم دیگه تو این وبلاگ نظر نمی دم!! بس که مدیر وبلاگ به خواننده هاش وقع نمی نهه و دیر به دیر نظراشونو تایید می کنه!! حالا هی بیا قالب وبلاگ عوض کن! من که دیگه خر نمی شم


میترسم یهو الان بگن ساختمان داده و گسسته رو افتاده بودی نمرت اشتباه شده از ما بعید نیست !!
وصیت نامه امام مال لیسانساشون نبود مگه!!
عمرانی هم از خودمون میشه نگران نیستم
معلوم بود واسه جذب مخاطبههههه
خب شما هی جمعه ها نظر میذارین که من نیستم
بعدم اصلا وایساده بودم ببینم چندتا نظر متفاوت پیدا میکنم

زهرا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 23:19

این همه نظر متفاوت خااااااااااااله
تازه داری چگالی نظراییم که تایید نمی کنی میره بالا
من که می دونم به خاطر اونه
کنچانا کنچانا
منو بگو می خواستم بعد از این که از هم جدا شدیم هی بیام اینجا اما از الآن داری بیرونم می کنی


زهرا ممنونم که با اسمای متفاوت نظر میذاری بقیه فکر کنن من مخاطب زیاد دارم
به جان خودم همه رو تائید کردم دیگه
کنچانا کنچانا ... ( یعنی عاشق این کلمه ام که اینقدر کاربرد داره)

نه دیگه بعد از جدایی این وبلاگم میمونه این گوشه ی اینترنت خاک میخوره هعععععععیییییییییییی
دیگه استادای خوبمون نیستن که واسه هرکدومشون یه شکلک اختصاصی بزنیم
دیگه مهسا نیست بگه گشنمه بریم خوراکی بخوریم عکسشو بدارم اینجا

مهسا سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 11:30


دیگه من کی رو گول بزنم که باهام بیاد خوراکی بخوریــــــــــــــم؟؟
سوء تغذیه می گیرم بعد از لیسانس


نه مامانی تو در این یک مورد قابلیتشو داری هر کسی رو که بخوای گول بزنی
بعضا حتی دیده شده استاد رو

مهسا پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 21:31

این قابلیتهای دیوونه کننده ی من
(عمرا الان اینو یادت نمیاد می دونم:-|)

:| درسته یادم نمیاد
حالا باید به روم بیاری

جیتو جون(گ) جمعه 13 دی 1392 ساعت 13:56

های
خوبی آجوما؟
آجوما با تو کاری نداشتم اما فقط خواستم به مهسا بگم گویا خودتم این جمله رو درست یادت نمیاد داشت به کیا می گفت چون according to your personality اگر یادت میومد الآن من مشغول دلداری دادنت بودم
تازه این کلیپ رو با هانیه دیدیم آجوما حق داره یادش نیاد
اتفاقا دیروز....
خاله الآن که فکر می کنم میبینم بقیه شو باید تو چت بگم
آجوما نه تنها تو یه مخاطب داری با نام های گوناگون بلکه حتی بعضی سایت های نظرسنجی هستن که 1 رای دهنده دارن با اکانت های گوناگون
ما کلا همچین آدمایی هستیم
راستی آجوما آدرس اون سایته رو بذار اینجا مخاطبانت بیان اونجا دور هم باشیم
حالا اگر اون صفحه ای که ما میریم رو هم نشناسن(که تجربه ثابت کرده می شناسن) صفحه ی ایرانیا رو که دیگه می شناسن
بای

Hi
کومائو
:| حالا که با من کاری نداری دیگه نظرو تائید نمیکنم
گفتم من حافظه ام قویه

حتی دیده شده یه رای دهنده ای هست که نه تنها اکانت های گوناگون داره بلکه قبلا هم که نداشت قابلیت جابه جایی آراء در حد لالیگا رو به خودش اختصاص داده بود
بعلهههههههه نیازی به معرفی نیست
بااااااااااااااااااااااااااشههههههههههههه میذارم اتفاقا نه اینکه من مخاطب زیاد دارم آدرسه رو که بذارم جیتو و جیموتاکی و زهرا و گلی و جیتو جون (گ) و جیموتاکی D: و غیره و ذلک میان رای میدن تعداد رای ها میره بالا
حتمااااااااااااا خیالت راحت میزارم بیان

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 21:37

چرا مامانی یادمه ولی خب آدم می تونه جذابیت دیوونه کننده داشته باشه ولی به اونایی که دیوونه اش شدن وقع ننهه! مث بچه ی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد