بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آخرین ها :(

یه دورهمی بعد از امتحان گرافیک به صرف لوبیا 

و یه چایی دیشلمه (البته کیک پهلو ) بعدش 


نظرات 8 + ارسال نظر
p.t سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 18:12

نوش جان ...


جای همه ی دوستان خالییییییییییی

مهسا سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 22:16

چرا عکس نون منو ننداختی؟
هیشکی منو دوس ندارههههههههه
حداقل عکس قارچ منو هم بذار

اوناها دیگه مامانی نصف نونت روی نون زهراست حواسم بود
من عکس کم گرفتم تازه اون عکس اشتراک هندزفریمونم گم شده اگر دیدی تا حالا نذاشتمش تعجب نکن

گلی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 02:21 http://onlypictures.blogsky.com

خاله چرا از کیک های خوببم اصلا عکس نگرفتی؟
هیشکی منو کیکامو دوست نداره
اصلا من از ایران میرم
کجاش آخرین ها خاله؟ترم بعد که لوبیا تطاول شد بهت می گم آخرین یعنی چی

عکس که گرفتم دیدم ما از حیث خوردن داریم سوژه میشیم گفتم بذار دیگه عکس بقیه شو نذارم وگرنه من هر روز میشینم عکس کیکاتو نیگا میکنم
بعد از این نظر های اخیر بر آن شدم کلا پست رو حذف کنم
چون میترسم دو روز دیگه هانیه عروس بیاد بگه چرا خود من تو عکس نیستم
یا نغمه عروس بیاد بگه چرا دارین کوکو نمیخورین

اصلا اسم پست کاملا هدف دار بود می خواستم لوبیارم زخمی کنیم بره

مهسا پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 19:18

اونو نذار دیگه!! کجا گم شده تو گوشیته دیگه!!:-|

نه گویا عکسه ثبت نشده اتفاقا فیلمش هست ولی عکسش نیست اول رو فیلمبرداری بوده بعد زدم روی عکس ثبت نشده
حیف شد واقعا جاش توی پستام خالیه

مهسا شنبه 7 دی 1392 ساعت 23:09

بین خودمون بمونه ولی منم دستم خورد فیلم تولد هانیه(عروس) که اون روز با گوشیم گرفتم پاک شد
هانیه(مامان) می کشدم

الان تو اون وضعیتم که نمیدونم بخندم یا گریه کنم
البته من خودم به فیلمایی که توی گوشی تو دارم زیاد دل نمیبندم حالا هانیه رو نمیدونم
هانیه (عروس ) هم که اصلا مهم نیست

مهسا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 20:14

مگه من چن بار تاحالا دستم خورده پاک کردم که میگی دل نمی بندی؟


نه مامانی ولی احتمالش که میرفت

هانیه چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 21:36

خو منم موخواستم باشم تو لوبیا خورون! نمیگین منم لوبیا با نون و چایی دوس دارم؟؟!!
هیشکی منو دوس نداره
مهسااااااااااااا اون همه زار زدم که فیلم تأثیر گذار شه! می بینید قدر اشکای منو نمی دونیییییییید
(فدا سرت مهسا فقط دور و ور هانی آفتابی نشو چند وقت من تجربشو دارم)

من گفتم این پسته باید حذف شه
خوووووووووووووووو خودت زود میری خونههههههه این بعد امتحان میان ترم گرافیک بود فکر کنمممممم
اتفاقا خیلیم بدمزه بود ( شگرد مامان من وقتی یه چیزی تموم شده و به من نرسیده :| )
باشهههههههه هانیه جون یه روز میبریمت مهسا هی نونشو بذاره رو نونت زهرا رو هم میفرستیم قند بیاره حسابی بهت خوش بگذره

مهسا جمعه 13 دی 1392 ساعت 15:05

والا! تا امت تموم میشه می دوئه می ره خونه بعد می گه چرا منو نبردین!!!:-|
همین کارارو می کنین آدم دستش می خوره فیلمه پاک می شه دیگه


والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد