بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

باز هم بی آر تی

این روزها بی آر تی خیلی شلوغ تر از قبل شده

مجبورم زودتر راه بیفتم چون مدت خیلی بیشتری توی ایستگاه معطل میشم خیلی طولانی*~X( at wits' end

این مدت طولانی باعث میشه تجمع جمعیت توی ایستگاه بیشتر بشه و سوار شدنم سخت تر میشه*8-| rolling eyes

یکی از جاهایی که باید بی آرتی سوار شم چهار راهه و چراغ های خیلی طولانی مدت داره

چندروز پیش رفتم توی ایستگاه و چون چراغش طولانی بود 4 تا بی آرتی وایساده بودن 

تا ته ایستگاه و دم اتوبوس آخر رفتم ولی همه پر پر بودن*:| straight face

یه دفعه دیدم یه اتوبوس جدید اومد که تقریبا هم خالی بود ( البته خالی از دید من با خالی در تصور شما خیلی فرق داره) . راننده هم دید یه جمعیتی چشم میچرخونن واسه یه بی آرتی جدید... یه دفعه نگاه کرد گفت : 1...2....3... دستاشو زد به هم و ادای دویدن رو درآورد... خیلی صحنه ی بامزه ای بود*:D big grin


همینجوری نوشت: جاتون خالی دیدین که آدم وقتی یه وسیله مثل گوشی و امثالهم میخره همون روز اول همه زیر و بمشو در میاره... منم نشستم همون شب اول که زیر و بم mp3player رو در بیارم چشمتن روز بد نبینه رفتم گشتم رسیدم به setting رفتم توی زبانها بینم چه خبره همینجوری داشتم بالا پایین میکردم روی زبان ژاپنی دستم رفت رو تایید یعنی عالی بود.وقتی هم یه چیزی رو تایید میکنی از اون قسمت خودش میاد بیرون دیگه یه مدت سرم گرم بود *:D big grin 


نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 10:33

"یه مدت سرگرم بودم" نه "یه مدت سرگرم بود"
اسباب بازی نیستا!! انقد باهاش ور نرو، خرابش کنی دیگه برات نمی خریمااااا
چرا MP3 من زبانها نداره؟؟


حالا همش یه کم باهاش بازی کردماااااااااااااااا
:>
توی setting بود مال من

ریحانه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 02:07

خخخخخخخخخخخخ
خسته نباشی واقعا!


قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

من حساب کنم فکر کنم تو این 4 ساله یک سوم این مدت رو تو
بی آر تی بودم :|
....................................
ریحانه جونم چه خبر از دانشگاه؟ خوبه ؟ خوش میگذره؟
امیدوارم جزو بهترین لحظاتت باشه
حسابی هم مراقب خودت باش

p.t جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:52

سللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم رئیسسسسسس(همون شکلک همیشگی هوارتا)
خوبی؟
چه خبرا ؟!
ما هم که اینجا بی آرتی سوار نمیشیم ... با سرویسای دانشگاه دقیقا همین داستانو داریم...:|:|:|:|
eeeeeeeee...... رئیسمون ژاپنی بلدهههههههه... پس چی؟! خیلی هم خوب خیلی هم عالی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام معاونم
کجا بودی نبودیییییییییییییییییییییی
همون شکلکه به توان n
مرسی دوستمممممممممممممم شما خوبی؟
سلامتی شماااااااااااااااااااااااااااا
آره بابا کلا اتوبوس و خاطراتش
شمام بیاین تعریف کنین دور هم بخندیم
بلههههههههههههههه پس چی
آخه با ژاپنم قرارداد بستیم که سوتی هاشون رو رفع و رجوع کنیم دیگه

فرزانه ی یونی! شنبه 20 مهر 1392 ساعت 13:24

عالی ای با این داستانای بی آر تی!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

:))

ای بابا
قربونت
دیگه بالاخره موهامو توی بی آرتی سفید کردم
تازه نصفی از خاطراتم از دستم در میره

گلی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:46 http://onlypictures.blogsky.com

ای بابا
این خاطره رو هم زخمی کرده بودی
از این به بعد باید بهت بگم یاد آوری کنم که جهت نده
هرچند همه ش دو ترم دیگه می تونی جهت بدی


طبق آخرین اخبار امروز خوشحال بودی که دوترم دیگه بیشتر نمونده و من دیگه خالت نیستم
پس با خیال راحت میتونم جهت بدم

احمد شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:56 http://www.virgule.blogfa.com

کلا یه بار اومدم تهرون!
یه بارم سوار بی آر تی شدم!
همون یه بارم نصف ساکم لای در موند ...

کلا بی آرتی خاطره سازه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد