بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دوستانه

دیروز توی راه برگشت از دانشگاه یکی از دوستام داشت در مورد دوستی میگفت

اینکه دوست کسیه که آدم دلش براش تنگ بشه... 

زمان هایی که تو محیط علمی نیست مثل تابستونا بازم ازش خبر بگیره

همیشه باهم در ارتباط باشن...

با هم چند وقت یکبار بیرون برن

میگفت من از آدمهایی که یه روز خوشحالن یه روز ناراحت خوشم نمیاد

از کسایی خوشم میاد که همیشه خوشحالن هستن

کسایی که با معرفتن

کسی مثل سال بالاییمون که با وجود سال بالایی بودن با جمع ما خودمونی شده و...

جالبه ... نظر شما چیه؟

یه جمع دوستانه میتونه بزرگ باشه ... اکیپی باشه ...چند نفر توی یه جمع باشن

ممکنه بازم توی اون اکیپ چند به چند باهم صمیمی تر باشن 

ممکنه بعضیا هم فقط باشن



یه چیزی بزارید بچه تون تا میتونه شیطونی کنه... هیچ وقت جلوی شیطونی هاشو نگیرین

همه از جمله خودم بیشتر از افراد شیطون خوششون میاد

گرچه شرایط زندگی آدم ها با هم خیلی فرق داره هیچ وقت قابل مقایسه نیستن



نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 10:27

دوشنبه با هانیه برگشتی خونه؟؟:-/
داشتین پشت سر من می حرفیدین؟؟

بلی بلی
اوااااااااااااااااااااااااااااااا فهمیدی؟
.
.
.
نه در اصل فکر کنم غیر مستقیم داشتیم پشت سر خودم حرف میزدیم <-8

ریحانه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 02:04

گاهی خیلی خوشحالم!
گاهی خیلی ناراحت!
پس من یکی آدم غیرقابل تحملم!

نه بابا چرا غیر قابل تحمل!
هیچ 2 نفری باهم قابل مقایسه نیستن
شرایط زندگی تک تک آدمها باهم فرق داره
به هر حال همیشه نمیشه خوشحال بود <-8
شایدم میشه ولی منم اونجوری نیستم ...
امیدوارم اون قسمت خوشحالیت خیلی بزرگتر از اون قسمت ناراحتیت باشه
همیشه خیلی خوشحال باشیییییییییییییییییییییییییییی

ریحانه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 22:15

ممنونم...

p.t جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:53

آخی ... چه عکس قشنگی...
شیطونی کنن اما به اندازه...

آره دیدییییییییییییییییییش دخملمو
آره خب اندازه نداشته باشه که خودم از پنجره پرتش میکنم بیرون

مهسا شنبه 20 مهر 1392 ساعت 10:07

کی پشت سر دخمل گل من حرف زده؟؟؟ برم دهنشو پاره کنم؟؟؟؟؟
نفس کــــــــــــــــــــــــــــــــــش

:-S بزنش ماماااااااااااااااااااااان
.
.

مامان حالا تو خون خودتو کثیف نکن :-S :*

گلی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:54 http://onlypictures.blogsky.com

واقعا برای اونایی که به اون سال بالاییه آینه ی دق من می گن خوش موج متاسفم
نوچ نوچ نوچ
بد نیست من یه وقتایی بیام اینجا بشناسمت خاله....
پس بگو اون روزه تو سلف چرا همه ش طرف اونو می گرفتی...
تازه تابستون گذشته تو اصلا با من در ارتباط نبودی...
یه وقتایی هم من افسردگی نوع حاد می گیرم...
و الآن فهمیدم که تو چه قدر از من بدت میاد
خو زودتر می گفتی دیگه اصلا سر راهت سبز نمی شدم...
حتما از اونایی که همه ش کلیپ تعریف می کنن هم خیلی بدت میاد...
از اونایی که اول اسمشون ز داره چی؟؟
یهو بگو در مورد ل.م.ه هم با همون دوستت که انقدر با هم حرف می زنید موافقی دیگه
منو بگو امروز به خاطر...
اصن هیچی این قسمتو باید تو رووت بگم

من همه ی حرفای یه نفر دیگه رو نوشتم اینجا
و آخرش پرسیدم نظر شما چیه ؟

تازشم اونی که بعد از اون حرفا افسردگی حاد گرفت من بودم
چون تنها کسی که تابستون بی کس و تنها و بی خبر از همه جا افتاده بود یه گوشه من بودم و همه باهم در ارتباط بودن و طی بعضی از ایمیل ها فهمیدم من از فرد معترض کمتر از جریانات اطلاع دارم و فهمیدم چقدر همه از من بدشون میاد
بعد که خوب فکر کردم دیدم یه سری گروه های 5 نفری هستن که دوباره به گروه های دو نفره تقسیم میشن و یه نفر اون وسط اضافه ست
تازشم کی بود رو صندلی بعضیا نوشت بچه دزد؟
کی بود توی نوشتن شجره نامه همراهی کرد؟
کی بود گفت آها گلنوشششششششششم بود :|
کیه که هرروز منو از شجره نامه حذف میکنه
خو زودتر میگفتین از شجره نامتون خارج میشدم
هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خدایا این افراد اضافه رو نیافرین

نه اون که موافق نیستم ولی اگه س-م رو برام بگیری دیگه خیلی مخالف میشم

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
تو روم نگفتی یا من یادم نیست؟؟؟؟؟
بگو دیگه دلم آب شد

گلی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:25

فامیل دور این س.م کیه؟؟
تا جایی که من یادمه تو یه ا.ع.ن داشتی یه م.ف یه م.ی یه ی.س هم که خودم برات گرفته بودم و دوباره پس گرفتم.... و همیناااا
زود اعتراف کن س.م کیه...
آهاااااا فهمیدم
س.م رو میگی...
دیگه اون به زور بازوی خودت بستگی داره
درباره بقیه شم نخیرمولی حیف که باید تو روت بگم...

آخیییییییییییییی مرسی که منو فامیل دور خطاب کردی خیلی حال کردم منم که عاشق فامیل دور
من چقدر دارایی داشتم خودم در جریان نبودم
i am strong
فکر کنم گذاشته بودی ارائه تموم شه هنوز نگفتی
هععععععععععععععععععععععععی ...

مهسا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 00:38

رو صندلی کجا نوشتین؟؟؟
همون 2 ساعت که هفته ی پیش خالی بودین ایــــــــــــــــــــــــــــن همه کار کردین؟؟؟ من 2 ساعت پیشتون نبودما! به اموال عمومی آسیب رسوندین؟؟؟؟

نه دیگه مامانی حالا روی روی صندلی که ننوشتیم رو کاغذ نوشتیم گذاشتیم رو صندلی ...
نه سر کلاس استاد خوبمون محاسبات بود چند هفته پیش تو یه کم دیرتر اومدی هانیه کاغذ رو مفقود کرد :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد