بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

غافلگیرزده شدگی حاد ...

دیروز دوستای دانشگاهم بهم کادوی تولد دادن 

یه mp3 playeeeeeeer  .. منم که عاشق آهنگ گوش کردن ... *<:-P party*o|^_^|o music

این چند روز همش منو میذاشتن سرکار میرفتن این گوشه کنارا ... همش مرموز میشدن*:-? thinking

هی منو سرگرم میکردن ... هی منم میرفتم میپریدم تو کلاس   اونام یه واکنش های خفیفی نشون میدادن *=)) rolling on the floor

نشون به این نشون :

حالا این هی که میگم 2 بار بوداااااااااااااااا *:D big grin  گفتم جو بدم مزه اش بیشترشه *:D big grin

خلاصه اینکه دیگه شرمنده کردن و کلی ذوق زده شدیم ووووووووووووووو ...

تازه یه ایده ی ابتکاری هم زده بودن یه چیزی درست کرده بودن صفحه ی اولش عکس های خودمه و عکس های دسته جمعی مون و صفحه های بعدیش عکس تک تک دوستای عزیزم ... خیلی دوستش دارم حالا قراره همه پشت عکساشون واسم یادگاری بنویسن 

دست همشون درد نکنه *>:D< big hug


نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 15:22

چرا نوشته ی منو با ماژیک سیاه پاک کردی؟؟؟
:دی
تازه پاکته رو هم خراب کردی!
خوبه من نجاتش دادم همون موقع و گفتم بذارش تو کیفت وگرنه تا خونه تون گوله می شد کلا!
در ضمن من الان دیگه همه ی اون چیزایی که می خواستم برات تو اون کاغذه بنویسم رو یادم رفته دیگه نمیتونم بنویسم برات
اون روزی که یهو اومدی تو اتاق انجمن اگه مدیریت بحران مریم نبود همه ی کادوهاتو یه روز زودتر می دیدی
خلاصه ایشاللا چرخش برات بچرخه

باشه الان از کاملش عکس میگیرم میذارم
نخیر سالمه تو عکس نور افتاده به نظر میاد
:| نمیخوام فکر کن یادت بیاد
البته کاغذ که بذاریم جلو دستت میجوشه
آره تابلو بود مریم گولم زد ... مگه ندیدی گفتم نه الان میرم پایین آبجوش بیارم نه نه هول نشین =))
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ایشالا ویسش برام بپخشه

30MA پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 13:55

سلام گلنوشی
مبارکت باشه
مجدد تولدت مبارک
همیشه جمع دوستانتون گرم و صمیمی باقی بمونه
ایشاا... سیما نه! سیم هاش گره پاپیونی خوشگل نخوره برات
از طرف ما هم کلی ترانه شاد بگوش

سلام سیمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونم
خیلی ممنونم دوست عزیزمممممممممممممممممممممممم
مجدد مرسی شرمنده نفرمائید
همچنین جمع دوستانه شما
اتفاقا دیروز داداشم داد گره های هندزفریشو واسش باز کنم در حد کل گره های 13 به در مردم گره داشت :|
چشمممممممممممممممممممممممممممممم
مثلا دیش دام دارام دام دام
مرسی سیمای عزیزم به خاطر حضور همیشگیت
از همتون ممنونم از اینکه یادم هستین
هرجا هستین مراقب خودتون باشین
دلتون شاد شاد شاد

هستی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:13

سلام گلنوش جان
تولدت مبارک
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشی
بهترین هارو برات آرزو میکنم

سلام هستی عزیزم
خوبی دوست مهربونممممممممممممم?
خیلی ممنونممممممممممممممممم
همچنین شما همسر گرامی و خانواده ی خوبتون
خیلی مرسیییییییییییییییییییی
منم برای شما بهترین ها رو آرزو دارم یه دنیا خوشبختی یه دنیا سلامتی یه دنیا شادی
خیلی از لطفت ممنونم دوستم

ریحانه پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 18:32

سلاممممممممممم
تفلد بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تفلدت مبارکککککککککککککککککککککک
به به چه دوستای خوبییییییییییییی
هیشکی به من کادو نمیده!!!منم کادو میخوام یالااااااا

به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
تفلدم تابستونه منتها تابستون که همه مشغول کارآموزی بودیم همدیگه رو نمیدیدیم
مرسی عزیزممممممممممممممممممممممممم
بلهههههههههههههههههههههههه خیلیییییییییییییییی
دیگه بالاخره رئیسی گفتن
ایشالا دوستای دانشگاهت
اگه از من میخوای کههههه خببببببببب
باشه بفرما . . .

ریحانه پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:24

مرسیییییییییییییییییییییی:*
ولخرجی کردی خواهر


آره دیگه کل پس انداز وبلاگیمو خرج کردم :-"

مبارکت باشه

p.t پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 22:24

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام رئیسسسسسسسسسسسسسسسسسسس(همون شکلک همیشگی هوارتا)
به به ... به به ... خیلی هم خوب خیلی هم عالی... مبارکت باشه

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
معون جون جونی خودمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
منم همون هوارتا به توان بی نهایت
مرسی عزیزمممممممممممممممم ایشالا خبر شادی های شما رو بشنوییییییییییییییییییییییم خوشحال تر تر بشیییییییییم

مهسا جمعه 12 مهر 1392 ساعت 18:21

نور نیست می دونم خرابش کردی
تازه می خواستم برات با ماژیکای جدیدم بنویسم و نقاشی کنم ولی یه کم که واسه خودم نقاشی کردم دیدم از پشت کاغذ معلوم می شه و خراب می شه دفترچه ات (ناراحته جدید این چرا این جوریه؟ بیشتر شرمنده است تا ناراحت!)
راجع به آبجوشم که من خودمو اون روز کشتم انقد از صبح گفتم چقد چایی می چسبه! اون وقت هانی یهو گفت خب بریم پایین چایی بخوریم دیگه!!!!


خب تو یه ورق جدید بکش من میذارمش تو دفترچمممممممممممم
خوب شد گفتی یادم باشه بیارمش
فردا قیافه منو میبینی که یادم رفته
آره شکلکاش خیلی بده :|
کلا خاطرات جالبی داریم ما

فرزانه ی یونی! شنبه 20 مهر 1392 ساعت 13:19

مبببببببببارکت باشه گل گل جونم

چ باحاله این بوسه

مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممممممم
دوستای خوبی مثل شما دارم دیگهههههههههههه

خجالت بکش :-W فوقش اینو بزن :* یا مثلا D;
.
.
.

گلی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 02:02

مهسا راست میگه کاملا پاکت رو خراب کردی
از وقتی رفتی کارآموزی اینجوری شدیااا...
نچ نچ نچ.... واقعا که... چینجایا...

به جان خودم نور افتاده سالمه... :|
تازشم من هی گفتم بذارین نذارم تو کیفم سوسول بار میاد
بذارین وارد اجتماعش کنم شما نذاشتین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد