بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

قصه ما به سر رسید ...

دیروز آخرین روز کارآموزیم بووووووووووووووود*8-> day dreaming (البته یه کم بیشتر رفتم)

 آخـــــــــــــــــــــــی اولش که آدم میخواد بره سخته*:-S worried آخرش که می خواد بیاد بیرون سخته*:-S worried کلا زندگیا سخت شده *:-S worried

یه چند روزیه فقط میرم شرکت تا از مدیر بابت این مدت تشکر کنم که اینقدر سرشون شلوغ بود قسمت نمیشد بالاخره دیروز لیدر منو دیدن میگن مهر نزدیکه نمیخوای بری خریدی چیزی*:D big grin ... گفتم والا من هی میام آقای مدیر رو ببینم (مدیر مدیره.... خود مدیره..... )

گفتن والا منم خودم چندروزه قسمت نمیشه ایشون رو ببینم ولی الان بهشون میگم به شما یه وقت بدن دیگه رفتم تشکر و خداحافظی گفتن دنیای آی تی کوچیکه انشاء الله در آینده همکاری میکنیم ... از همه ی بچه های اونجام خداحافظی کردم حالا گفتن نداره همه هی گفتن بی صداتر از تو ندیده بودیم بری جات خالی میشه*;;) batting eyelashes

ای بابا *: دیگه لیدرم گفتن لیسانس گرفتی اگه دوست داشتی بیا پیش خودمووووووون  *:D big grin

با اونیکی کارآموزم حسابی صمیمی شده بودیم با اینکه مدت کمی باهم بودیم کلی باهم خاطره داریم چقدر خندیدیم دیگه اصلا دلمون نمیومد از هم جدا شیم حالا انشاء الله بازم همدیگه رو میبینیم*>:D< big hug

اینم از کارآموزی مراحل بعدی زندگی ما اومدییییییییییییم *8-> day dreaming

نظرات 5 + ارسال نظر
30MA پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 14:46

سلام عزیزکم
به سلامتی
خدا رو شکر که دوران کارآموزیت هم مفید بوده و هم خاطرات خوش یادگاری گذاشته هم اینکه: دیگه دیگه میز ریاست اونجا و همکاری و کارآموز و ...
"رئیس پیشاپیش تبریکات صمیمانه ما را پذیرا باشید"
اونجا جای شما همیشه سبزه. یقینا تصویر و خاطره خوبی رو ثبت کردی با این همه خوبی
آرزو میکنم هر کجا که دل و روح و روانت رو تازه نگه میداره همونجا کار کنی و همونطور زندگی کنی یه زندگی باطراوت
خوش اومدی نانا؛ مراحل بعدی زندگی با کلی شوق و ذوق منتظر اومدنت هستن فقط یوقت جلوشون کم نیاری
تا میتونی از فرصتها و لحظه هاش خوب استفاده کن
اون بی صدا بودن رو هم تا نبینیم باورمان نشود
میبینیم میبینیم
موفق باشی تا آخر دنیا

سلام سیما جون جونی خودممممممم
سلامت باشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
:دی آره خب خیلی چیزا یاد گرفتم با محیط کار آشنا شدم یه چند بار رفتم اتاق رئیس روئسا یه کم با جو آشنا شدم گرچه ما که خودمون رئیسیم
واقعا کار یکی از اون چیزای مهمه
اگه محیط کارتو دوست نداشته باشی انگار دارن ضجرت میدن
خیلی سخته
مرسی سیمای عزیزم همچنین تمام شما
امیدوارم آینده ی همتون سبز سبز باشه
پر از زیبایی و اتفاقای قشنگ
مرسی دوستم کاش اینجوری باشه که میگی
ایشالا همتون هممون از مراحل بعدی سربلند بیایم بیرون

به جان خودم من خیلی ساکتم میگی نه از مهسا بپرس
از این ماست دبه ای ها
میبینین میبینین
شما بیشتر تر تر تا آخر دنیاااااااااااااااااااااااااااا انشاء الله

مهسا جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 14:49

بله دیگه رفتی پیش اونا دیگه مارو تحویل نمیگیری
بهشون میگفتی تازه نمیدونین اذیت کردنم چه حالی میده
اصلا این چند وقته که اذیتت نکردم حس میکنم باز لاغر شدم


اتفاقا فکر کنم یه نفر به این نتیجه رسیده بود :|
آره دیدم امروز چقدر داشتی گوشت میگرفتی سر عکس نگاه کردن

حدیث یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 02:08

مراحل بعدی زندگی
گلنوش اومد
هواشو داشته باشین

:دی :-S
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

گلی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 02:06

چی....
چی شنیدم؟؟؟(یعنی خوندم؟؟)
لی چی؟؟

تو حق نداشتی با من این کارو بکنی
نههههههههههههههههههههههه
حق نداری به هرکی از راه رسید بگی لیدر
اینا که لیدر نیستنلیدر بدنام کنن

دیگه طاقت ندارم مطالبتو بخونم
خدافظ

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هی دارم از صبح فکر میکنم من چی گفتم یادم نمیادااااااااااااااااااااا
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه این لیدر کجا اون لیدر کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لیدر یه شرکت کوچیک گوشه ی یه خیابون که با لیدرای دیگه قابل مقایسه نیست
حالا گفتم لیدر غصه نخوره
وگرنه ما که یه لیدر تو فامیل بیشتر نداریم

گلی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:28

به اینا که گوشه ی یه شرکت کوچیکن میگن آقاهه یا خانومه نمیگن لیدر

باشه خب خواسته باشی اون کلمه رو cut میکنم فقط به اون صورت معروف cut میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد