بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اطلاعیه

از اونجایی که میدونم خیلی خیلی علاقه دارین مطالب منو لایک کنین  لایک گذاشتم اگه روی هر مطلب کلیک کنین تا فقط خودش توی صفحه باشه زیرش گزینه ی لایک داره  گفتم که گفته باشم 

البته دوست دارم واسه قسمت نظرات لایک بذارم تا اگر خواستین نظرات همدیگه رو لایک کنین 

دیگه چه خبر خودتون خوبید؟ انشاء الله که هستید 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا... دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:41

سلاااااااااااااااااااااام گلنوشی
الان یعنی باید لایک کنیم ؟
اصلا لایک چی بید ؟
حالا اگه یه پستی به من بیکار تو سازمانتون بدید شاید فهمیدیم لایک چیست...

سلام سارای خودمممممممممممممممممممم
خیلی خوشحال شدم نظراتت رو دیدم
.
.
.
بلهههههههههههههههه پس چیییییییی
لایک از همونا بید

باید به مسئول امور انسانی مراجعه کنید
هروقت لایک کردین شاید یادم اومد استخدام چیست

p.t دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:54

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
رئیسسسسسسسسسس
به به ... مبارکا باشه...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
معاونک خودم
به به.... سلامت باشیییییییییییی
قابل نداره
میبینم که نابودم کردی با این مرام لایک زنی
حقا معاون خوب خودمییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی بابت اینهمه نظرات قشنگت
خوشحال شدم

مهسا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 09:33

پس چرا واسه من لایک نمیاد؟؟

بهش گفتم واسه مهسا نیا یه کم بخندیم
.
.
.
زدی پست توی صفحه ی جدید بیاد؟
اگه پست توی نیو تب باز شه و تنها توی صفحه باشه زیرش لایک میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد