بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

من سر کار :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا... دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:46

اخه عزیزیم چقدرم که شما سر کار زحمت میکشید
اشک تو چشمام جمع شد

میبینی سارا جون

p.t دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:55



به به ... خسته نباشید رئیس...
رئیس روسریت کو پس؟



سلامت باشیییییییییییییییییییییییید
ببین به اونیکی معاونم بگو بیاد ببینه رئیس چه جوری 4 چنگوله داره کار میکنه

اون کلاه گیسه
تازه اونقدر راحتم گرم کن پوشیدم با سویی شرت

30MA دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:38

بعله کـــــــــــاملا مشخصه...

فرزانه ی یونی! یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:23

بارییییییییییییییک!

ما حضور مفیدمون با نصف یدونشم برابری نمیکنه!

:دی

شما حضورتون با دو برابر یه دونش برابری میکنه والا هی شکسته نفسی میکنه

حدیث یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 02:26

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اصن نطقم کور شده نمیدونم چی بگم
کشورم چه جوونایی رو داره
باریک

والا میبینی حدیث ;;) :دی
اصلا اینقده کار کردم نصف شدم

من سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:11 http://manozendegi9.blogfa.com/

واقعا خودتی؟؟؟؟
ووایییییییییییی

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
این یه کم آقا ئهههههههههههه
البته خب من خودم از این بیشتر کار میکنم حالا گفتن نداره

ریحانه شنبه 6 مهر 1392 ساعت 14:57 http://manozendegi9.blogfa.com/

فک کردم خودتی گفتم چه آشفته شدیییی


من از این بدترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد