بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

قدیم ندیما (خاطراتی)

چند وقت پیشا داشتیم با داداش و مامانم درباره ی قدیما صحبت میکردیم*8-> day dreaming خلاصه رسیدیم به یه عروسکی که یکی از دوستای بابام برام آورده بود و داداشم گفت بیارش یه بار روشنش کنیم گفتم همه رو جمع کردم بسته بندی کردم اون بالاست خلاصه رفت آوردشون*:| straight face ... البته خوب کاری کرد کلی خاطره زنده شد منم یه عکس ازشون گرفتم. البته اینا یه بخشی از عروسک های دوران کودکیم هستن یه تعدادیشون جای دیگه بودن *>:D< big hug... دیروزم خالم یه فیلم از بچگی های هممون گذاشته بود ... جالبه داشتم فکر میکردم چقدر ذهنیت بچگیمون با الان فرق داشته... اون موقع به این فکر نمیکردیم چه شکلی هستیم دیگران راجع به ما چی فکر میکنن الان چی کار کنی ضایع نباشه  چقدر بی دغدغه بودیم *8-> day dreaming... خیلی ... به لطف شوهرخاله گرامی کار آموزیمم جورشد از فردا باید برم کارآموزی... از شما چه پنهون خیلی استرس دارم *:-S worriedهمیشه رفتن به جای جدید که نمیدونی می خوای با چی مواجه بشی خیلی سخته خیلی ... امیدوارم  فردا روز خوبی باشه *8-> day dreaming


نظرات 2 + ارسال نظر
p.t شنبه 1 تیر 1392 ساعت 19:30

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم
رئیسسسسسسسسسس
آخی .... خیلی قشنگن .... من اون خرگوشه رو میشناسم
------------------------------------------
کار آموزی گفتی و کردی کبابم
البته من این تابستون کارآموزی ندارم ... سال دیگه انشاءا...
....توکلت به خدا باشه ... انشاءالله پر از تجربه های خوب برات باشه

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام معاون خودممممممممممممممممم (همون شکلکه به توان N ، N میل کنه به سمت بینهایت :دی)
آخییییییییی یادته پست اسباب بازیها

منم زود برداشتم گفتم تموم شه بره
انشاء الله که موفق باشی ;)
ممنووووووووووووووووووووووووونم :دی ;) همچنین

هانیه جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 20:53 http://solongwar.persianblog.ir

اوووووووووووخی
بازم ایول به تو
کارآموزیای ما که رو هواس

ای بابا شماهم نرفتین مگه؟؟!!!
پس این جو چیکار میکنه؟؟!! یعنی چی آخه )X
همش حواسم به زهرا و مهسا بود شماهم نرفتین؟ :(
لامصب آخه این فامیله هم اونقد دوره آدم روش نمیشه بهش رو بزنه ولی بازم گفتم اون اول که رفته بودم جا به جایی داشتن دیگه کارآموز نمیگرفتن :( الانم که یکی از قدیمیا رفته یکی اومده به جاش :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد