بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

D:

یعنی ما واسه پروژه اومدیم به من گفتن یه چیزی سرچ کنم این عکس رو دیدم دلم نیومد نذارمش 
خوبی هانیه جون؟ :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 01:21

عسیسمممممممممممم!

:دی :دی :X

فرزانه جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 01:22

اون نظر قبلیه من بودما!
چ باحال بی اسم نظر می پذیره

p: ;)

فرزانه ی یونی! جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 01:22

البته از نوع یونــــــــــــی!

:))
=))
خوب شد گفتی وگرنه من فکر میکردم از نوعی دیگه باشی :-"
مرسی که اوووووووووووووومدی ;)

p.t شنبه 1 تیر 1392 ساعت 19:30

خیلی هم ناززززززززز
قشنگ بود ... ممنون

:دی
خواهش میکنممممممممم :)

مهسا شنبه 8 تیر 1392 ساعت 18:48

چی سرچ کرده بودین دقیقا؟؟؟ من یه ساعته دارم فک می کنم کدوم قسمت پروژمون به این عکسه ربط داشته!!!

:دی هیجی فیس بوک هانی باز بود این عکسه توش بود (سوت)

مهسا سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 01:31

چه پروژه ای تحویل دادیم مااااا!! اون از قظیه ی ناخن مطنوعیای من اون از دانلودامون اینم از سرچ شما...

مهسا باید توام استخدام کنیم (سوت)
ناخن مطنویی :دی
آره بابا اون که واقعا خاطره ساز شد مخصوصا که آخرشم استفاده نکردی اسم ناخن مصنویی که میاری نمیدونم چرا یاد اون قسمت میفتم که گفتی عروس رفته گل بچینه؟؟؟؟ =))

حالا گفتن نداره اینا (سوت) من اینجا میگم ما همش درس میخونیم (سوت) یا مثلا نتیجه ی فوتبال ...گل......جیـــــــــــــــــــــــغ :دی

هانیه جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 20:52 http://solongwar.persianblog.ir

هههههههههههههههه
اصن عالی بود پروژه آخری!!! الان فقط یاد خاطرات باحالش میفتم!
بغلی بگیر ....

:))
آرههههههههههههههههههههههههههه
البته زمان انجامشون سختن ولی بعدش خاطرات خوبی میشن <-8
چی رو بگیرم؟!.... :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد