بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نسخه ی جدید بلاگ اسکای

قسمت مدیریت رو خیلی تغییر دادن

لایک گذاشتن ولی قالب های خودشون هم لایک رو ساپورت نمیکنه!

پاسخ به نظرات شکلک نداره

شکلک جدید هم که اضافه نشده 

تا اینجای کار که 

الان حس گردش دارم

مثل وقتایی که آدم گوشی جدید میخره زیر و بمشو میگرده ببینه چه خبره 

نظرات 5 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 20:34

به نام خدا
سلام

خیلی هم خوب
خیلی هم آبی

سلام
خیلی هم خوب
خیلی هم بی لایک :|
خیلی هم بی شکلک :(
خیلی هم آبی :دی

p.t پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 20:48

سلللللللللااااااااااااااااااااااااااممممممممم رئیس
اشکال نداره ... این نیز بگذرد......

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام معاون همون شکلکه که زدی به توان n
این نیز بگذرد :دی

30MA جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 00:47

سلام عزیزم
مبارک باشه
عادت میکنی بهش
هرچند رئیس وبلاگ کوچه پشتی مقاومت میکنه ولی اونم عادت میکنه
خدایی لایک زدن هم واسه روزایی که حال نظر گذاشتن نداریم خوبه ها
اصن چه معنی داره رئیس بخواد با شکلک نظرات رو جواب بده؟! باید همچنان اقتدار و مدیریتت رو با جذبه و بی شکلک نشون بدی
حداقل جای این همه شکلک ماسکه شده دو تا دونه گل و بلبل و جلبک و شبدر و جک و جونور میذاشتن کاربردشون خیلی بیشتر میشد!
تا اینجا که
عزیزکم برو به بلاگ اسکای گردیت برس
چیز تازه پیدا کردی به ما هم خبر بده
موفق و مؤید باشی نازنینم

سلام سیـــــــــــــــــــــــــــــــما جونم (همون شکلکه که چشماش قلمبه زده بیرون)
سلامت باشی (همین ورزش گردنه )
آخه یکسری هاش واقعا ایراده !...ولی خب به بقیش عادت میکنیم
بلــــــــــــــــــــــــــــه عادت میکنن
کلا من لایک رو به عنوان یک ویژگی مثبت ازش استقبال میکنم ولی اگه قالبی پیدا بشه که ساپورت کنه :|
:دی والا اصلا چه معنی میده ما از شکلک های جلف استفاده کنیم
من منتظر شکلک های دوست داشتنی یاهو بودم ولی همین شکلک های بلاگ اسکای هم از ما گرفتن :|
البته چند تا از شکلک های اینجا رو خیلی دوست دارم مثل اونکه ذوقمنگه و...
والا به خدا جلبک یلی به کار میاد :دی
تا اینجا که P:
سیما کمک من تو بلاگ اسکای گم شدم (سوت)
والا چیز نازه که پیدا نمیشه هیچ قبلی ها هم گم شدن (سوت)
همچنین سیمای عزیزم :)

حدیث جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 15:41

سلام بر رییس
نمیدونم تبریک بگیم
بگیم
بگیم
بگیم
خو میگیم
ولی ورژنه جدیده داریم؟
الان شما مدیران محترم محترمان مدیر
نظراتی که برای ئستای قبلی میذارن رو چطوری کشف میکنید؟
مثلا من الان میخوام برای پست خاطراتیت نظر بذارم یادت نره چک کنی

سلام بر مبصر (سوت)
بگیم؟
بگیم؟
بگیم؟
باشه چون تو گفتیا وگرنه ما از اوناش نیستسم از ایناشیم (سوت)
مال من چون تایید داره راحت تر از شماهام که تایید ندارید یه گزینه دارم نظرات تایید نشده همه هستن نگران نباش :دی
ممکن بود یادم بره خوب شد گفتی (سوت) :دی

ف یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 16:33 http://borna1.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید.
تبادل لینک میکنید؟

سلام ممنون
خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد