بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نخ گردن (خاطراتی)

این روزا از هر انگشتم یه شال گردن میپاشه 

قراره یه همایش تو دانشگاه داشته باشیم و یک سریمون هماهنگ یه شال بندازیم دور گردنمون

واسه ی همین 7 نفر قرار شد واسه ی 21 نفر شال ببافیم...

خلاصه جاتون خالی دیروز آموزش شال گردن بافی بدون هیچ گونه امکاناتی (البته کاموا رو میخواست ها! هوا رو که به هم نمیبافتیم  ) با 5 تا انگشت دست و بدون میل بافتنی تو دانشگاه توسط یکی از بچه ها انجام شد  

( واقعا که شنیدم چی گفتین )

خلاصه دیروز تو 3 ساعت یه شال گردن بافتیم بعد اومدیم خونه.

 البته جالبیش اینه که تا شالگردن رو تا آخر نبافتی نباید از جات تکون بخوری چون دور 5 تا انگشت دستته ( نزدیک بود دیشب بخوابم تو دانشگاه   یا مثلا با 5 تا انگشت تو هوا با یک کلاف کاموا دورش برم تو بی آر تی)

خلاصه جاتون خالی دیشب شال گردن رو آوردم خونه ، حالا جدای از اینکه خانواده شک کردن من میرم دانشگاه یا کلاس خانه داری  داداشم میگه این بیشتر شبیه اون ریسه هاست که ازش چراغ آویزونه چند تا چراغم ازش آویزون کن! 

جاتون خالی امروزم از ساعت 4.30 تا 6.30 یکی بافتم. دستم داره تند میشه ها ... اگه دیدین یه نفر داره تو مترو شال گردن میفروشه فکر نکنین منم 


             

اینم از درازای شال گردن خوبم و خوب شال گردنم 



ببخشید که نور عکسا خوب نیست

 تازه شالگردنم هم بنفش خوش رنگه

اصلا اینجا معلوم نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
حدیث جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 13:55

من میگم گلنوش یه مدته نیست
وقتیم هست میگه سرم شلوغه از منشیم وقت بگیرید
نگو نشسته تو دفتر ریاستش داره بدون میل شالگردن میبافه
بعد نی نیا اونور تظاهرات راه میندازن میگن
چرا مسئولین پاسخگو نیستن
میاد اونطوری جواب میده
-------------------------------------------------
احسنت احسنت به این همه هنر و پشتکار
بیشوخی دارم تحسینت میکنم
مشغول الذمبه ای باور نکنی
میگم قرمزش برای ولنتاین جواب میدادا
راستی
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خالهههههههههههههههه



:دی
من که همواره پاسخگو بودم
کی گفته ؟ ها ؟ ها؟ ها؟
...............................................
هنر؟ پشتکار؟ مسخره؟بام؟
تحسین؟ مسخره؟ شیب؟

واسه ی سال دیگت یه قرمز میبافم تو ولنتاین استفاده کن
راستیییییییییییی
علیک سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

p.t جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 18:30

سلااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
خیلی هم خوب ... خیلی هم عالی شده... باریکلاااااا

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی مرسی معاون بیا بهت یاد بدم تو ستاد بی کار بودی بباف

فرزانه ی یونی یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 18:42 http://goldenterms.blogfa.com/

خسته نباشیـــــــــــی!!

منم دوس دارم یاد بگیرمممم!!

بم یاد بده، خووووووووووووووو؟!

سلامت باشیییییییییییییییییییییییییی

چرا که نه بیا خودم بهت یاد بدممممممممم

فاطمه سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 13:40

گلی داشتیم؟خب به مام یاد بده دختر
شنیدم هانی رو دیدی
خبرا می رسه ها
من آنتنام خوب کار می کنه

بابا از این وراااااااااااااااااااااااااا کلیک روی لینک وبلاگ ما گذاشتی
بیا خودم برات ببافم یادت بدم
به به به به شما تو این خبرگزاری های معتبر درخواست بدین حتما استخدام میشین
آره هانی تو یه روز با همه دیدار تازه کرد =))
دلم تنگ شده بود خیلی وقته همدیگرو ندیدییییییییییییم

سارا... شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 15:49

سلام
خانم مهندس هنرمند
یکی هم برای ما بباف ...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سارا جون خودممممممممممممممممممممممممم
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟

من؟
هنرمند؟
مهندس؟
بام؟
شیب؟
چشمات مهندس هنرمند میبینههههههههههههههههههههههه
چششششششششششششششششششششششششششم
شما امر بفرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد