بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پاییز (متفرقه)

پاییز را دوست دارم 
به خاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی
بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها
بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش
بخاطر شب های سرد و طولانی اش
بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی 
بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام
پاییز را دوست دارم،

 بخاطر خود پاییز...

 


نظرات 2 + ارسال نظر
هستی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:36 http://parvanegi.blogsky.com/

پاییز را دوست دارم

شوهرجان دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 00:52 http://pws.blogsky.com

پاییز کوچک من
پاییز کهربایی تبریزی هاست
که با سماع باد
تن را به پیچ وتاب جذبه
تن را به رقص
می سپرند
و برگ های گر گرفته
که گاهی
با گردباد
مخروط واژگونه ای از رنگ اند
و گاه ماهیان شتابانی
در آب های باد

*

پاییز کوچک من،
گنجایش هزار بهار،
گنجایش هزار شکفتن دارد
وقتی به باغچه می نگرم
روح عظیم "مولانا" را می بینم
که با قبای افشان
و دفتر کبیرش
زیر درخت های گلابی
قدم می زند
و برگ های خشک
زیر قدم هایش شاعر میشوند

...

*

پاییز کوچک من
دنیای سازش همه ی رنگ هاست
با یکدیگر
تا من نگاه شیفته ام را
در خوش ترین زمینه به گردش برم
و از درخت های باغ بپرسم
خواب کدام رنگ
یا
بیرنگی را
می بینند
در طیف عارفانه ی پاییز؟



حسین منزوی

ممنون
خیلی قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد