بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خاطرات 6 (خاطراتی)

دیروز روز قشنگی بود کلی بارون اومد زیر بارون بودنو دوست دارم  

جالبه وقتی میرفتم دانشگاه نزدیک دانشگاه که میرسم حدود 10 دقیقه پیاده روی داره 

بارون میومد هی مقاومت کردم چتر باز نکنم دوست داشتم بارون رو 

ولی خب هی شدید تر شد مجبور شدم تسلیم شم 

سه شنبه هامون که یه برنامه ی جالب داریم !!اون وسطا 1 تا 5 کلاس نداریم

خب هوام زود تاریک میشه دیگه هوای تاریک و سرد و بارونی  

 

 کلاس 5 تا 7: 

استاد داشتن در مورد تعریف الگوریتم میپرسیدن ,یکی از بچه ها یه تعریف ارائه داد 

استاد گفت این تعریف 100 درصد درست و کامله؟ 

غ.آ:  60 درصد استاد

م.پ: چرا 60 تا ؟

ف.ر: پس چندتا؟ 

استاد : چه پایه ام هستن   

غ و م و ف: 

بچه ها:  

 

اتفاق مسیر برگشت:

جالبه چند وقت پیش یه پولی گذاشته بودم تو سویی شرتم که شارژ بخرم قسمت نشد همینجوری موند .     دیروز دم در بودم خودمو چسبوندم به میله تا بقیه پیاده شن داشتم 

 نگاه میکردم که میتونن پیاده شن یا نه ؟خانومه جیبمو زده 

 بعد میگه اصلا فهمیدی من جیبتو زدم؟؟!! بیا پولتو قایم کن ...

من :

جیبم :

دزدای بی آر تی :

خانومه: 

یاد فرخ مسافران افتادم جیب مردم رو نزنی جیبتو میزنن  ای بابا... 

 

الانم که به خاطر مقاومتم در چتر باز نکردن سرماخوردم 

نظرات 5 + ارسال نظر
یونس چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 11:38 http://guardian.blogsky.com

سلام دوست من...وب زیبایی داری..و نوشته های جالب..
خوشحال میشم به کلبه ی کوچک ما هم سربزنی...

سلام
ممنون

فرزانه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:34 http://eshghmamnoe-f2.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟؟؟خیلی مطلب قشنگی بود....اینجام کلی بارون اومد نیم ساعت دیر رسیدیم کلاس........ایشالا زود خوب میشی

به به سلام فرزانه جونم
خسته نباشی خانومی
نه به قول استادمون پر انرژ ی باشی
آره بارون که میاد همینطوریه دیر میرسیم به کلاسا
مرسی که بازم سر میزنی دوستم
دعاتون میکنم موفق باشین

هستی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:39 http://parvanegi.blogsky.com/

منم بارونو خیلی دوست دارم

مواظب خودت باش زود خوب بشی

آره دوست داشتنیه

مرسی هستی جونم بهتر شدم ممنونم

فرزانه ی یونی! جمعه 17 آذر 1391 ساعت 12:41 http://goldenterms.blogfa.com/

:دی
:دی
:دی

مهسا سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 21:27

من یادم نمیاد
میشه تو چت برام شفاف سازیش کنی؟؟؟

استادش = همون استادی که میخواستی این ترم باهاش اختیاری برداری نشد (سوت)
اسم بچه هام که معلومه اولی اونه که تو کار روباتیک و سخت افزاره دومی رئیس انجمن سومی شاگرد اول کلاس :دی از این شفاف تر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد