بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هفت سین (من و شما)

خوب دوستای خوبم 

من اینجا هرچی خواهش کردم عکس هفت سیناتونو بفرستین کسی  

مارو تحویل نگرفت  

به جز سیما جون منم عکس هفت سین سیما جون و خودم و  

فک و فامیلو گذاشتم که اینجا خالی نمونه 

چه کنیم دیگه!!!

 

 

اینم از سفره هفت سین سیما خانوم که لطف کرد و به عنوان اولین نفر 

 (و البته آخرین نفر!!!) واسم عکس هفت سینشون رو فرستاد. 

مرسی سیما جون خیلی با سلیقه چیدین 

  

 

 

  

 

اینم از هفت سین خونه ی پدربزرگ و مادربزرگ خوبم 

 

 

 

و در آخر هفت سین کوچولوی خودمون  

 

 

 

و دیگر هیچ!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا... سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 23:59

اول سیما جون شمع سفره هفتسینتون خیلی قشنگه ولی چرا ماهی نذاشتین ولی در کل قشنگه .
واما گلنوش جون عجب مادر بزرگ با سلیقه ای داری بیشتر از همه اون شیرینی اون گوشه بدجور چشمک میزنه من خیلی شیرینی دوست دارم و سفره شما هم ساده و قشنگه.
من امسال عجله ای سفره چیدیم و با موبایل عکس انداختم اگه میدونستم همه وبلاگا میخوان عکس بزارن با دوربین مینداختم.

آره خیلی با سلیقه ست سیما جون مطمئنم مال شمام قشنگ بوده
مال مادربزرگم رو در اصل خالم چیده ولی خوب خالمم دختر همون مادره
دیگه
مرسی چشماتون قشنگ میبینه
مال مام همش با موبایله!! مال خودمون و مادربزرگمو با موبایل خودم گرفتم مال سیما جونم فکر کنم گفت با موبایل گرفته

سیما چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 01:15

سلام گلنوش جون.
مرسسسیییی.خجالتم میدی.هفت سین شما که قشنگتره خانومی.
هفت سین مادرجونت هم رنگ و بوی قدیما رو برام زنده میکنه.یاد هفت سین مامان جانم افتادم.

اعتراف میکنم:
گلنوش سمت راست آیینه یه ساعت گرد کوچولو هست... خُب... اونو از تو لپ لپ پیدا کرده بودم. انقدر بانمکه که هرکی میبینه میگه چند و از کجا خریدی!
قرآن منبت رو برادرم و خانومش از مشهد برام سوغات آوردن.خیلی زیباست.
اون تخم مرغ رنگ سبزه رو هم زن داداش اولیم برای خودش و من از سفره فامیلشون به عنوان عیدی برداشته!!!!
تخم مرغ قرمزه رو زن داداش دومی برام آورده.
میبینی چه زن برادرای ماهیییی دارم
همگی از زمین و زمان کندن تو سفره من گذاشتن.

گلنوش جون ممنون از محبتت

به به سلام سیما جونم خوبی خوشی؟؟؟؟
نه بابا اختیار دارین ما الکی از کسی تعریف نمیکنیم واقعا خوشگل بود
بقیه نظراتم همینو میگن دیگه
آره بیشتر به خاطر اون پارچه ایه که زیرش انداختن ...
چه جالب... ساعت رو میگم حالا از حق نگذریم در موارد اندکی چیزای جالبی تو این لپ لپ و از اینجور چیزا هست
ولی خوش شانس بودیا ایشالا تو زندگیت خوش شانس باشی
قرآنه که دیگه هیچی اولین چیزی که آدمو به خودش جذب میکنه اونه
خیلی زیباست دستشون درد نکنه
خوش به حالت چقدر زن داداشات دوست دارن ببینم رابطه من و زن داداشم در آینده چه جوری میشه
ایشالا همه باهم سلامت زیر سایه بزرگتراتون باشید
نه بابا دیگه یه تخم مرغ رنگی این حرفارو نداره اصل سیناشه و از اون اصل تر چیدنشه که خیلی با سلیقه انجام شده
منم هر سال یه تخم مرغ رنگی درست میکردم میدادم به دوستم
ولی بعد از چند سال فهمیدم رسم داره عید که تموم میشه میشکنشون یادگاری نمیمونه!!!

فرزانه چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 10:58

خیلی خوشگلن.ایشالا سال خوبی داشته باشین

مرسی فرزانه جونم چشمات قشنگ میبینه
شمام همین طور ایشالا یه سال پر از شادی و موفقیت واست باشه

حدیث چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 17:07

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گلنوش جونم
من دیشب اومدم یه سرکی کشیدم سفره هارو دیدم
ولی الان نظر میذارم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه سفره هایی
چه رنگایی به به به به
سفره سیما جونی:
بالاخره چشم ما به جمال سفره زیبای شما روشن شد
مشتاق بودیم ببینیمش
خودمونیم تبلیغم کم اثر نداره
چه کرده رنگ سفره
ولی از شوخی گذشته به قول گلنوشی
قرآن منبته خیلی چشمگیره دستشون درد نکنه
توش قرآنه؟منظورم اینه که این آلان قاب قرآنه و توش یه قرآنه؟
سیما جونی تخم مرغاتونو رنگ نکردین؟ اون سه تا
خوب صولتی میکریش دیگه
سفره گلنوش جونی:
سبزتون چه تپلی و بامزه بوده
آفرین تخم مرغ رنگی
سفره مامان بزرگتم خیلی قشنگه
در کل همه چی قشنگه خیلی قشنگ دست همه دخترا درد نکنه
گلنوش جونی میگم دیگه لوس میشه عکس سفرمو بفرستم بذاری از وقتش گذشته ایشاا.. یه موضوع دیگه من و شما اولیش خودمم

به ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام حدیث جونی
خوب کاری کردی
هی من گفتم از این سفره قرمزا واسه ما نفرستین
ولی از شوخی گذشته قشنگ بود منم هی میخواستم ساتن سفید بخرم واسه سفرمون نشد دیگه ایشالا زنده بودم سال دیگه
آره کار مامانه واقعا خیلی تپلی شده بود
چشمات قشنگ میبینه حدیث جونم
باشه ایشالا دفعه های بعدی
مرسی از نظرت دوستم

سیما چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 23:14

سلام بچه ها.
ممنون از لطفتون.
سارا... جون چند سالی میشه که ماهی سر سفره هفت سین نمیذاریم. گناه دارن حیوونیا. ولی یه تنگ ماهی مصنوعی بامزه داریم که داداشیم دیر بهم رسوند. برام کادو گرفته بودن.مرسی عزیزم از دقتت.
فرزانه جون ممنون از محبتت.
حدیث جون ممنون عشیشم. چشمات قشنگ میبینه(چیزای قرمز رو!). بله گلم. این که میبینید قاب قرآنه و توش یه قرآن زیباتر از قاب.اون ۳ تا تخم مرغ سفالین. خواستم توی تور بپیچمشون دیدم تو سبد تور گذاشتم جالب نمیشه. سال بعد یه بلایی سرشون میارم.
گلنوش جون ممنون از لطفت. زن داداشام مثل ندارن. باور کن. هر دو تا عین خودم خواهر ندارن. این همه سال بی خواهری بالاخره هر سه تامون خواهر هم شدیم.
مطمئن باش شما هم خواهر خوبی برای زن برادر آیندتون میشید.
من هم آرزو میکنم همگی زیر سایه بزرگترها روزگار رو به خوبی سپری کنید.

علیک سلااااااااااام (از طرف همه )
خواهش چه خوب من خیلی دوست داشتم یه خواهر بزرگتر داشته باشم
پس خدا کنه زودتر خواهردار بشم دلم خواست
مرسی لطف داری
خیلـــــــــــــــــــــــــــی ممنون منم همین آرزو رو واسه همه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد